Supermodelele anilor `90, din nou la moda





Christy Turlington, Linda Evangelista, Naomi Campbell şi Claudia Schiffer, câteva dintre supermodelele devenite celebre în anii 90, sunt din nou ambasadoarele unor branduri de lux.

La circa 20 de ani de la apogeul perioadei lor de glorie, supermodelele s-au întors în campaniile publicitare ale unor branduri de lux.

Printre celelalte supermodele care au reintrat în atenţia reprezentanţilor marilor case de modă se numără Naomi Campbell, în vârstă de 39 de ani, care va fi imaginea campaniei de toamnă/iarnă a casei de blănuri Dennis Basso, deşi în trecut a lucrat şi în colaborare cu PETA.

Claudia Schiffer, în vârstă de 38 de ani, care a declarat acum mai mult timp că "supermodele, aşa cum au fost în trecut, nu mai există", este în prezent imaginea brandului Salvatore Ferragamo iar din toamnă va fi şi protagonista unei campanii pentru un nou parfum semnat Alberta Ferretti.

Pe de altă parte, Linda Evangelista, în vârstă de 44 de ani, este atât imaginea casei de modă Prada, cât şi a companiei de cosmetice L'Oreal, în timp ce Stephanie Seymour (40 de ani) va reprezenta brandul de lenjerie Chantelle.

De asemenea, Milla Jovovich, care, la 33 de ani, a depăşit vârsta obişnuită la care modelele se retrag din activitate, va fi imaginea unei campanii pentru parfumul "Cashmere Mist", al Donnei Karan, după opt ani de la primul ei contract cu acest brand.